I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, November 18, 2010

Saya kembali berblog!!

Assalamualikum w.b.t,

Emm..lama rasa nya saya tidak menulis blog ini selepas saya tamat part 4..actually saya xpernah ade intention untk menulis sebelum ni..blog ne pun hanya saya buat sekadar untuk memenuhi requirement lecturer sy untuk subjek internet marketing...tapi kini saya telah pun menamatkan part 5 dan sy akan memulakan latihan praktikal pada 29 hb ini di Shah Alam...dan saya rasa daripada saya biarkan blog saya ini tidak berupdate,apa salahnya jika saya meneruskan untk menulis dalam blog saya ini....so,mulai hari ini saya akan menulis setiap perkara yang saya lakukan dan mungkin juga saya boleh jadikan blog ini sebagai tempat saya meluahkan segala kemarahan,kegembiraan dan kesedihan..so chill ya ekin!!!

No comments:

Post a Comment