I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, November 24, 2010

Antara IMPIAN dan REALITI

Assalamualaikum w.b.t

Antara IMPIAN atau REALITI...emm...ntah lah..saya makin runsing dan takut menunggu tibanya 10 Disember...macam2 yang berlingkar dalam fikiran saya...saya jadi terlalu takut untuk melihatnya...adakah saya masih mampu senyum dan ketawa seperti sem 3 dan 4??owh...saya terlalu trauma...1 kelemahan saya,saya mudah mempamerkan tangisan sama ada saya beroleh kegagalan mahupun kejayaan...seharusnya saya telah berusaha sedaya upaya saya tanpa saya fikirkan apa yang ada di sekeliling saya...saya hanya balajar dan blajar setiap hari kerana saya sedar semester 5 adalah semester yang kebarangkalian untuk menjatuhkan saya adalah tinggi...saya terlalu risau kannya...huh..sepanjang sebulan saya hanya blajar di library tanpa saya kisah penat dan library menjadi rumah kedua saya...kat situlah saya tertido,kat situlah saya study,kat situlah saya melepaskan tension dan kat situlah saya berehat....pendek kata library itu sebahagian dari hidup saya sebagai pelajar...huhu...I miss that moment...saya berdoa setiap sehari semoga ada rezeki untuk saya kerana saya bertawakal setelah saya berusaha dan berdoa...

"Ya Allah ya Tuhanku yang maha pemurah lagi maha mengasihani,ku mohon padamu ya Allah,andai rezeki itu kau tetapkan untuk diriku,maka aku menerimanya dengan penuh kesyukuran dan jika ia bukan rezeki untuk ku,maka kau tenangkan lah hati ini supaya aku redha menerimanya...amin"

Hari untuk saya memulakan practical semakin hampir...saya seolah2 tak de perasaan langsung nak practical sedangkan kawan2 saya yang lain masing2 seronok dan ada yang bosan..huhu..mungkin saya berlagak tenang kot..huhu..tapi insyallah saya harapkan segala nya berjalan lancar...berjumpa dengannya kat sana?emm...ntahlah saya tak pernah terfikir akan berjumpa dengan dia kat shah alam nanti...sebab saya nak bersikap profesional...lagipun saya treat dia mcm kawan je..wlupun saya ada sedikit membenci sikap dia...emm....saya tak pernah risau sebab saya yakin insyallah pasti saya akan jumpa yang lebih baik nanti..huhu...mungkin saya akan kebosanan nanti tanpa internet dan astro di rumah baru saya nanti...owh....(*_*)

No comments:

Post a Comment