I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, November 19, 2010

Penat mengemas!!

Assalamualaikum w.b.t

Emm...based on my tajuk,penat mengemas!!!owh penat,penat,penat....penat yang amat!!!penat x terkata....huhu..saya wat pe je ek sampai penat??emm actually saya bukan nak tunjuk rajin mengemas2...hehe...sebenarnya saya sibuk berkemas sebab masa untuk saya pergi hampir tiba...xde la juah sangat tapi sebab saya akan kekal tinggal di rumah shah alam,so saya kena la bersungguh2 packing baju2 dan barang2 saya....memandangkan saya dah habis belajar...ehem maksud saya,dah habis pekse bertulis...hehe..so saya dah bungkus semua buku2 saya dalam kotak kemas2...saya bukan jenis yang suka menjual buku pada junior sebab saya sangat sayangkan semua buku2 saya...mahal tu...percaya tak buku untuk kos marketing je mencecah RM 1000...ne semua saya beli pakai duit gaji part time saya bekerja masa cuti sem..so saya sangat2 sayang semua buku2 dan nota2 saya...tapi saya x lokek..saya masih beri pinjam pada junior saya a.k.a kawan baik saya siti hajar sebab pada saya ilmu perlu diwarisi dan saya percaya siti hajar lah yang paling layak mewarisi nya...huhu sebab dia sangat hebat...huhu.

Esok hari sabtu...saya kena bangun awal sebab saya nak pergi ke masjid untuk melihat korban lembu...ada lah bahagian ahli keluarga saya..huhu...ne kira kali kedua saya tengok acara korban secara live..huhu...so klu nak tegok gambar lembu,tunggu blog saya esok..ok!!!!chow..
miaow (^-^)

No comments:

Post a Comment