I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, November 21, 2010

Hari yang riang!!!! (^_^)


Assalamualikum w.b.t

Hehehe...so hari ne saya buat ape je ye?emmmm...actually hari ni internet umah saya agak mengong sikit...xtaw la apahal....so saya curik internet rumah orang sebelah..hehehe...emm...kurang dari seminggu lagi saya akan berpindah...so untuk menghabiskan masa saya pergilah berkelah hari ne bersama2 family dan rakan baik saya azliza(bdk uitm melaka)...hehe..dan sejak 2,3 hari ne saya rasa agak janggal sebab SS dah xon ym dia dan dia xreply pun saya msg di inbox fb dia...adakah saya ada salah pada kamu SS?saya pun xfaham kenapa mcm ne dan saya ada rasa sedikit kecik hati dan terasa....xpe lah...saya ne bkn sape2 pun pada dia...so xperlu sgt amik kisah....xpe ashykin...kamu diam je..ok dear!!!

No comments:

Post a Comment