I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, December 31, 2011

SELAMAT TAHUN BARU 2012!!




Selamat Tahun Baru 2012.....saya tak de perasaan langsung...org lain dok sibuk kuar bersesak2 semata2 nak celebrate..haiiishh pelik la manusia zaman sekrang ne..tahun baru hijrah xsibuk nak celebrate..klu tahun baru masihi sanggup berjammed semata2 nak pi dataran merdeka tu..haishhh..emm bercakap ttg tahun baru..mesti ada azam baru kan...emm tahun 2011 telah melabuhkan tirainya..alhamdulillah tahun 2011 ne banyak memberi kegembiraan dalam hidup sy..alhamdulillah saya dapat capai impian saya untuk jadi pelajar terbaik dan anugerah naib canselor..dan paling penting saya dapat sambung master..walaupun perjalanan master tu penuh dengan liku2 dan cabaran..insyallah saya sentiasa berdoa untuk saya lebih kuat dan tabah..saya ingin mencoret kejayaan lagi..emm tapi sedih la sbb tahun 2011 kawan2 yang rapat dengan saya cume dah jadi double dan ade juga yang dah triple..haiiishh saya juga yang single..hahaha..tp xpelah..jodoh tu rahsia Allah...but 1 perkara yang saya fikir mungkin Allah nak temukan saya dengan seorang yang hebat 1 hari nanti siapa tahu kan ..be strong Nurul Ashykin :)

1 comment:

  1. erm.. nak tanye, mase konvo nak dpt ANC dlu, awk amik skrol same dgn student laen ker amik lepas dorg ? Btw, congrats for ANC and Master ~

    ReplyDelete