I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, September 9, 2011

My Study Life Begin Now....


Prof Madya Dr Nurul Ashykin Bt Abd Aziz
Pensyarah Kanan (Pemasaran)

*Insyallah...aku akan berusaha untuk mencapainya dengan keredhaan Allah swt


Assalamualaikum w.b.t

Alhamdulillah masih dipanjangkan umur aku hingga ke hari ini....Ketika nie aku tengah bekerja di Office Naza Kg Baru.Sebenarnya aku xtau ape perasaan aku sekarang....minggu depan aku akan mula masuk ke kelas Master...aku xtau sama ada aku gembira ke suka ke sedih ke takut ke?Emm semua tu bermain kat fikiran aku ne..semakin lama aku agak terasa bosan dengan situasi de tempat kerja aku ne...kadang2 aku rasa tension jugak tapi aku kuatkan semangat aku sebab wlu ape pun terjadi aku mesti gigih bekerja dan belajar...Aku agak sedikit risau tentang dunia Master ku...aku juga bimbang sebab aku masih single..mungkin ke aku akan jumpa dengan orang yang sesuai dengan aku nanti?Mungkin dia juga buat Master seperti aku?Emmm entahlah walau ape pun setiap hari aku berdoa semoga ditetapkan iman aku..Insyallah.aku dah nekad..jika aku dapat habiskan Master ne,aku terus ingin apply jadi lecturer...aku sangat minat dunia pendidikan...Pengalaman kerja dalam industri ne akan aku guna untuk membina kematangan aku..aku mesti kuat semangat...tapi ade 1 perkara aku takut..aku takut aku x secemerlang dulu..tapi aku janji pada diri aku yang aku akan rajin belajar..aku akan kekalkan kecermelangan aku sebab aku nak parents aku bangga dengan aku....Insyallah dan paling aku x sabar nak konvo bulan Oktober ne..Ya Allah xtergambar perasaan aku bila aku naik ke atas pentas untuk mengambil scroll dan semua orang tepuk tangan kerana anugerah ANC tu..Ya Allah...betapa bersyukurnya aku kepada Nya di atas segala kejayaan yang diberikan..Aku akan sentiasa menjagaNya di hatiku...Dia lah tempat aku mengadu susah dan senang...Terima Kasih Ya Allah...

No comments:

Post a Comment