I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, March 14, 2010

Hati terkilan='(


Sejak akhir2 ne aku rasa sedih je...aku terasa hati...aku rasa ade org yg cuba merampas segala kegembiraan aku...rampas kawan baek aku...aku rasa aku dah x mcm jauh dgn kawan baek aku sejak kebelakangan ne...betul ckap org...klu kite tgk muka org tu baek je,hati die blum tentu baek..aku x kisah pun tp hati aku terkilan..slame ne aku dah biasa same2 wat kerja tibe2 ade org baru yg tbe2 wat sumenya jd x seperti dulu..aku sedih...lagi aku sedih bile ade org fitnah aku...aku x nak pun sume ne..jgn mudah pandang senang je jd "nurul ashykin bt abd aziz"...cube korang ltak diri korang kt tmpat aku,baru korang tau ape perasaan aku..aku cume nak ckap,sudah2 la..berhentilah berckap ttg diri org laen..korang ngumpat aku,korang yg dpt dosa..aku x nak ape2 pun...aku x ksh pun aku sowang2 tp aku bkn hipokrit...biarlah org memandang diri aku yg skrg drpd berpura2....aku redha dgn ujian yg dtg dlm diri aku skrg...

No comments:

Post a Comment