I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, February 15, 2010

Kembar owh kembar!!


Emm...dua hati satu jiwa...cerita yang mengisahkan tentang sepasang kembar siam yang bercantum di kepala konon2nya..padahal bercantum kat rambut je...
Emm..ne pandangan peribadi aku la tentang filem ne...ne cuma pandangan je bkn nak kritik atau sabotaj mane2 pihak...sorry ea...
Secara peribadinya,aku nak ckap yang pada aku cerita ne x logik...aku sebagai kembar,even aku bkn kembar siam yang melekat pun tp aku faham mcm mane yang dikatakan kembar yang bercantum...Bila aku tgk the making of this story,cam x relevan pd aku..bile tgk balik kembar siam mane blh pkai bju laen2 sbb bercantum mst la sarung pada dua2 kepala..Ayoo!!Tgk mcm kembar siam arab,ladan dgn laleh..kan sarung baju 1 je...
Ape2 pun aku nak ckap yang aku x suka citer ne....kepada kembar2 sedunia di luar sana...majulah kembar untk kebahagiaan bersama..=)

No comments:

Post a Comment